نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزینه ای آشنا برای فراموش كردن خاطره پوگبا!

گزینه ای آشنا برای فراموش كردن خاطره پوگبا!

 

پس از بازی منچستر یونایتد بر سر فروش پاول پوگبا و قیمت‌گذاری نجومی برای او، به نظر می‌رسد یوونتوس به طور كامل امیدش را برای بازگرداندن این هافبك فرانسوی از دست داده است. با این حال بانوی‌پیر همچنان در حال جستجو برای یافتن یك هافبك با ویژگی‌های هجومی است.

 

Calcio Mercato با اشاره به ایسكو، پرونده انتقال این هافبك اسپانیایی به یوونتوس را كه از فصل پیش در رسانه‌ها به گوش می‌رسد را بسته شده ندانست و از جایگزین كردن او با پوگبا خبر داده است. این وب‌سایت خبری در عین حال قیمت بالای ایسكو را مهم‌ترین دشواری مدیران یووه در راه قطعی كردن حضور او در تورین دانسته‌اند؛ چالشی كه ممكن است با فروش یكی از بازیكنان مطرح بیانكونری محقق شود.

 

با اینكه این بازیكن 27 ساله از سوی وب‌سایت transfermarkt 60 میلیون یورور قیمت‌گذاری شده اما لوس‌بلانكوس با پیشنهاداتی كمتر از 70 الی 80 میلیون یورو حاضر به مذاكره بر سر انتقال او نخواهد شد.

 

در حالیكه در هفته‌های اخیر، شایعات فراوانی مبنی بر تمایل ایسكو به خروج از مادرید در رسانه‌های اسپانیایی منتشر می‌شود اما او در پایان فصل گذشته و در گفتگو با روزنامه Marca در پاسخ به شایعه كنار گذاشته شدن او از رئال و قرار داشتن نامش در فهرست خروجی‌های تیم از سوی زیدان، از علاقه‌اش به ماندن در جمع كهكشانی‌ها گفته بود. با این حال او ترك رئال را هرچند بر خلاف خواست قلبی‌اش اما در صورت ناچاری به عنوان آخرین گزینه عنوان كرده بود.

 

ایستگاه رادیویی cadena cope نیز چندی پیش در خبری عجیب، از احتمال جدایی ایسكو از رئال و پیوستنش به یوونتوس در تابستان 2019 خبر داده بود. او كه تا سال 2022 با مادریدی‌ها قرارداد دارد، در صورت پیوستن پوگبا و یا یك هافبك سرشناس دیگر به رئال، به احتمال فراوان چاره‌ای جز ترك این باشگاه نخواهد داشت.

 

ایسكو كه شش فصل گذشته را به عنوان یكی از بازیكنان ثابت رئال‌مادرید پشت‌سر گذاشته، یكی از مطرح‌ترین هافبك‌های هجومی حال‌حاضر فوتبال اروپا است. از توانمندی بالای او در بازیسازی و پاسكاری در زمین به همراه مهارت‌های هجومی‌اش به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این هافبك ملی‌پوشِ لاروخا نام برده می‌شود. او به جز یوونتوس، ‌ از سوی پپ گواردیولا نیز برای پیوستن به منچستر سیتی زیر نظر گرفته شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: